kvm.spec - Jaka jest faktyczna licencja?

Piotr Grymkowski grym3k w o2.pl
Czw, 3 Sty 2008, 22:58:08 CET

On Thu, 3 Jan 2008 20:20:25 +0100
Kamil Dziedzic <kamil.listy w klecza.pl> wrote:

> 2. Linux k2 2.6.22.15-1 #1 SMP Fri Dec 14 21:57:03 UTC 2007 x86_64
> AMD_Athlon(tm)_64_Processor_3000+ PLD Linux
>
> Bez svm/AMD-V/kvm czy jak tam na to mówią. Czyli, że nie mogę załadować
> modułu kernela i używać faktycznie kvm.
>
> Na tym kompie kvm uruchamia się i działa (jakąś mandrive zainstalowałem
> sobie). Oczywiście tak jak mówię jest to bez modułu kvm więc lepiej użyć
> qemu (które mi nie działa:D).
No to u mnie na maszynie:
Linux carnage 2.6.22.15-1 #1 SMP Fri Dec 14 21:57:03 UTC 2007 x86_64
AMD_Turion(tm)_64_X2_Mobile_Technology_TL-50 PLD Linux
czyli ze wsparciem dla svm czy tam czegoś, działa ale częściowo. Bez modułu
kernelowego śmiga aż miło, z modułem kernelowym (o naszym cały czas mówię)
tak jak pisałeś czarny ekran. Zainstalowałem zatem kernel-misc-kvm (może by
to coś zmieniło) ale kupa ciągle to samo (a tak przy okazji jak ten pakiet
zainstaluje to który moduł kvm będzie się ładował? Ten od jądra czy
zainstalowany, w katalogu misc?), czyli czarny ekran. Może za stare jajko
już mamy bo oni pewnie już testują i piszą pod 2.6.23 albo i 24;)

--
Pozdrawiam
Piotr Grymkowski