kvm.spec - Jaka jest faktyczna licencja?

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Czw, 3 Sty 2008, 23:35:19 CET

Dnia czwartek 03 styczeń 2008, Piotr Grymkowski napisał:
> No to u mnie na maszynie:
> Linux carnage 2.6.22.15-1 #1 SMP Fri Dec 14 21:57:03 UTC 2007 x86_64
> AMD_Turion(tm)_64_X2_Mobile_Technology_TL-50 PLD Linux
> czyli ze wsparciem dla svm czy tam czegoś, działa ale częściowo. Bez modułu
> kernelowego śmiga aż miło, z modułem kernelowym (o naszym cały czas mówię)
> tak jak pisałeś czarny ekran. Zainstalowałem zatem kernel-misc-kvm (może by
> to coś zmieniło) ale kupa ciągle to samo (a tak przy okazji jak ten pakiet
> zainstaluje to który moduł kvm będzie się ładował? Ten od jądra czy
> [...]
No to mnie teraz zagiąłeś... nie wiedziałem, że wraz z dystrybucyjnym kernelem
są dostarczane te moduły. Ale wpadka. Pobawię się tym jutro i dam znać jak
coś wymyślę... dziś już pora spać. Dzięki za info.

p.s. U mnie nawet po wyładowaniu modułu był czarny ekran na maszynie z svm.
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic