SPECS: xulrunner-gtk.spec (NEW) - initial version - once again - n...

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Sob, 5 Sty 2008, 14:44:09 CET

On Thu, 3 Jan 2008, Piotr Grymkowski wrote:
> Ok zapomniałem napisać, po prostu budowany jest spec bez zależności
> gnomowych. Następne spece w drodze na razie testuje.

Bez sensu - nikt tego nie będzie utrzymywał. To powinien być bcond w
specu, może nawet generujący dodatkowe paczki.

> Ps. czy wersja devel zbudowana z --without gnome* będzie się różniła od
> zwykłej (czyli budowanej z xulrunner.spec) ? Bo ew. można sobie wtedy
> darować budowanie *-gtk-devel.rpm i robić tylko binarki.

To zależy, bez spojrzenia w źródła nikt ci tego nie powie. Nagłówki prawie
na pewno nie będą się różniły, ale z bibliotekami może być różnie.