SPECS: xulrunner-gtk.spec (NEW) - initial version - once again - n...

Piotr Grymkowski grym3k w o2.pl
Sob, 5 Sty 2008, 16:35:45 CET

On Sat, 5 Jan 2008 14:44:09 +0100 (CET)
Pawel Golaszewski <blues w pld-linux.org> wrote:

> Bez sensu - nikt tego nie będzie utrzymywał. To powinien być bcond w
> specu, może nawet generujący dodatkowe paczki.

No ja bym utrzymywał :D A tak na poważnie bo nie jestem przecież wieczny ;)
to właśnie glen mi podpowiedział żeby robić spece bez bconda ale żeby
generował dodatkowe paczki. Właśnie patrze na spece kernelowe jak to
pisać bom świerzak straszny. W ten sposób robienie specy by było "rigth
way"?

--
Pozdrawiam
Piotr Grymkowski