kvm.spec - zdublowane moduły kernela

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Śro, 9 Sty 2008, 00:35:04 CET

Mniej wiecej Sat, Jan 05, 2008 at 11:40:45AM +0100, zainteresowany Kamil Dziedzic rzekl:

> I kvm zaczął chodzić z załadowanym modułem z kernel-misc-kvm.
>
> Wychodzi więc na to, że spsuty jest kvm dostarczany z kernelem. Ten z kvm.spec
> śmiga. Ja się nie znaju więc czy jakiś kernelowy guru może mi odpowiedzieć na
> dwa pytania?
> 1. Zostawić kvm.spec w spokoju i z niego budować moduły kvm dla kernela a z
> kernela je usunąć? Czy w drugą stronę? Wywalić te z kvm.spec a poprawić te z
> kernel.spec?
> 2. Jeśli poprawić te z kernel.spec to czy jest ktoś chętny?:p Ja raczej nie
> będę umiał.

Druga metoda jest bardziej higieniczna, bo to co przychodzi z paczką kvma ma
nawet kopie potrzebnych nagłówków z bliżej nieokreślonej wersji jądra.
Jednocześnie różnice między tym z paczki a z kernela są tak duże, że to
raczej wygląda na silnie odgałęziony już fork niż czasem synchronizowany
ten sam kod. Nie ma sensu przenosić na siłę do kernela tego kodu, bo to
mnóstwo niepotrzebnej roboty. Trzeba wyłączyć budowanie, albo wyrzucać
wybudowane moduły i zostawić informację czemu tak.

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%