kvm.spec - zdublowane moduły kernela

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Śro, 9 Sty 2008, 21:47:36 CET

Dnia wtorek 08 styczeń 2008, Arkadiusz Patyk napisał:
> wyłączyć budowanie w kernelu

Wrzuciłem łatkę załączoną parę mejli wcześniej. Dołączyłem też notkę do speca,
dlaczego wyłączone.

Jeśli ktoś uważa, że lepiej jest inaczej to droga wolna, ja się tam nie znam.
Mi tylko zależy na tym aby na ftp było kvm które można odpalić bez zbędnego
kombinowania.

Narazie dodałem tylko do LINUX_2_6_22

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic