Re: Ciekawostka dla developerów (prośby o STBR)

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Czw, 24 Sty 2008, 12:21:22 CET

2008/1/24 Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com>:
> Witam,
>
> tak zupełnie przypadkowo odkryłem, że możliwe jest proszenie o STBR
> dla konkretnego speca w commitlogu speca.
>
> Należy tylko pamiętać, że linia wywołująca taką prośbę powinna być
> conajmniej druga w komitlogu i należy ją zacząć bez myślnika podając
> poprawną składnię dla bota stbr.
>
> Dla przykładu taki commitlog np. dla speca XYZ.spec może wyglądać tak:
>
> - updated to version 1.1.0
> - fixes CVE-2008-1234
> !stbr upgrade XYZ.spec
>
> Status STBRa widoczny jest wtedy rowniez na http://stbr.pld-linux.org

Jest jakiś powód, dla którego tak wygląda składnia? Zasada jest taka,
że każdy wiersz zaczynamy od myślnika, a STBR przyjęło się pisać
wielkimi...

Poza tym, w Th i tak każdy może posłać paczkę ;)

--
Patryk Zawadzki
PLD Linux Distribution