Re: Ciekawostka dla developerów (prośby o STBR)

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Czw, 24 Sty 2008, 12:29:08 CET

24-01-08, Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org> napisał(a):

> Jest jakiś powód, dla którego tak wygląda składnia?

Tak.

> Zasada jest taka,
> że każdy wiersz zaczynamy od myślnika, a STBR przyjęło się pisać
> wielkimi...

Skladnie wyglada tak a nie inaczej bo ten bot nie parsuje commitloga,
jak np. mechanizm security.pld-linux.org. Tutaj zdajemy sie na CIA i
bota ircowego (projekt stbr.pld-linux.org). Dlatego tak a nie inaczej.
Myslnika trzeba sie pozbyc by bot zaskoczyl. Probowalem przez wchwile
w tecli botowej zbindowac polecenie zaczynajace sie od myslnika ale
problem jest w whitespace ktore tam wystepowac nie moze...
wyskejpowanie czy cudzyslowie niestety nie pomaga.

W zwiazku z tym ze dziala to tak a nie inaczej zalezne jest to znacznie od
a) CIA
b) bota ircowego bo odpowiedniej stronie sieci

jesli zabraknie jednego ogniwa to taki request przepada marnie -
przypominam ze ten "ficzer" odkrylem przypadkowo i nie byl on
planowany - chce pokazac tylko ze jesli ktos nie moze puscic sam
requesta, a na irca nie wchodzi to moze to sprobowac rowniez w
commitlogu.

> Poza tym, w Th i tak każdy może posłać paczkę ;)

Nie kazdy. Trzeba miec klucz PGP itd. Poza tym np. prosba o test-build
jest wysylana przez bota bezposrednio na buildery, wiec nie trzeba sie
samemu meczyc.