SPECS: nimuh.spec (NEW), nimuh-data.spec (NEW) - initial PLD relea...

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Nie, 27 Sty 2008, 20:17:22 CET

Dnia niedziela 27 styczeń 2008, Michał Lisowski napisał:
> Maybe one spec file containing sources and data files of nimuh is better
> idea?
Czy to aby nie lista pl?:D
Czy lepsza? Nie do mnie to pytanie... już komuś kiedyś odpisywałem, że
wzorowałem się na innych specach które są właśnie rozdzielone na główny i
data. Mogę tylko przytoczyć zalety i wady.
Zalety:
- data może być jako noarch - mniej miejsca na ftp

Wady:
- coś co może być w jednym specu jest rozbijane na 2
- nie konsekwencja w tworzeniu specy - generalnie tylko gry są rozdzielane na
data z noarch

Jeśli tak nie ma być to ok... zmerguj... tylko pytanie co wtedy z innymi? Też
połączyć? Tylko, że inne to zajmują i po 200MB... a mi też ciągle się marzy
World of Padman - 600MB;)

> data files can stand unbuild, we can unpack it and copy data/
> directory to proper place.
To był jeden z powodów dlaczego data spec miał w komicie NFY. Ogólnie jest
baaardzo nie dokończony. Pliki data powinny być raczej właśnie wypakowane na
siłę... ale widziałem, że make tworzył też puste katalogi (objects czy jakoś
tak) dlatego narazie zostawiłem make... nie miałem siły patrzeć co ma być tak
naprawdę. Wyśledź i popraw jak masz ochotę;)

Skoro już jest założony temat to chciałem jeszcze zapytać speców od licencji
czy ta na której jest nimuh jest ok? W sensie czy możemy
dystrybuować/patchować kod?
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic