SPECS: nimuh.spec (NEW), nimuh-data.spec (NEW) - initial PLD relea...

Michał Lisowski lisu87 w gmail.com
Pon, 28 Sty 2008, 01:10:07 CET

Kamil Dziedzic pisze:

> [...]
> wzorowałem się na innych specach które są właśnie rozdzielone na główny i
> data. Mogę tylko przytoczyć zalety i wady.
> Zalety:
> - data może być jako noarch - mniej miejsca na ftp
>
> Wady:
> - coś co może być w jednym specu jest rozbijane na 2
> - nie konsekwencja w tworzeniu specy - generalnie tylko gry są rozdzielane na
> data z noarch
>
> Jeśli tak nie ma być to ok... zmerguj... tylko pytanie co wtedy z innymi? Też
> połączyć? Tylko, że inne to zajmują i po 200MB... a mi też ciągle się marzy

Niechcacy zrobilem speca tego projektu jako zmergowanego i stad moje
pytanie :-)

> To był jeden z powodów dlaczego data spec miał w komicie NFY. Ogólnie jest
> baaardzo nie dokończony. Pliki data powinny być raczej właśnie wypakowane na
> siłę... ale widziałem, że make tworzył też puste katalogi (objects czy jakoś
> tak) dlatego narazie zostawiłem make... nie miałem siły patrzeć co ma być tak
> naprawdę. Wyśledź i popraw jak masz ochotę;)

NIech zostanie jak jest, zobacze co da sie z zrobic z tym makefilem.
> Skoro już jest założony temat to chciałem jeszcze zapytać speców od licencji
> czy ta na której jest nimuh jest ok? W sensie czy możemy
> dystrybuować/patchować kod?

Wedlug licencji zmiany w kodzie i jego rozpowszechnianie sa jak
najbardziej dozowlone o ile wszystko odbywa sie w zakresie tej licencji.
Moze by tak dodac COPYING do sekcji doc? :)