Prywatny builder [było: bind nieobecny na ftp?]

Tomasz Jadowski tomcio44 w gmail.com
Sob, 19 Lip 2008, 11:35:29 CEST

2008/7/18 Marcin Krol <hawk w limanowa.net>:

> Korzystajac z paczek z test i z ready lub budujac recznie z cvs.

Tak myślałem, czyli poważne zastosowania PLD == prywatny builder :)

W takim razie pytanie kolejne, czy są w miarę aktualne materiały, jak
zbudować taki prywatny builder, ewentualnie jakieś autorskie skrypty?

Kiedyś (pod koniec AC/początki Th) próbowałem "ręcznie" zbudować
player last.fm, niestety wersja już w CVS była już pod Qt4 (miałem
AC), co spowodowało masę zależności, co gorsza paczki na ftp nie było,
suma
sumarum trzeba było przebudować kilkadziesiąt paczek z xorg, jakieś
biblioteki itp. Próbowałem robić to na piechotę odpalając skrypt
builder'a, ale po kolejnych zależnościach dałem sobie spokój.

Reasumując chodzi mi o odpowiednik emerge z Gentoo, abym mógł go odpalić
na wirtualnej maszynie z PLD deweloperskim, a on automatycznie zainstaluje
mi wszystkie paczki devel (lub zbuduje gdy ich będzie brakować) potrzebne
do zbudowania danego programu.

Ewentualnie ktoś był chętny służyć pomocą, pokierować abym taki
prywatny builder do automatycznego budowania paczek sobie postawił.

W zamian dodam instrukcję na ten temat do http://pl.docs.pld-linux.org
dla nowych developerów PLD :)

Pozdrawiam
Tomek