Prywatny builder [by³o: bind nieobecny na ftp?]

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Sob, 19 Lip 2008, 11:45:12 CEST

On Saturday 19 July 2008, Tomasz Jadowski wrote:

> Tak my¶la³em, czyli powa¿ne zastosowania PLD == prywatny builder :)

Developerzy maj± dostêp (shell) do carme.pld [1] gdzie s± ¶rodowiska

th-x86_64
th-i686
ac-amd64
ac-i686
ti-x86_64

z dostêpem do poldka (mo¿na instalowaæ z ftp pld main/ready/test danej arch,
wyinstalowywaæ soft) i tym samym mo¿na budowaæ do woli.

Wystarczy zostaæ developerem == uzyskaæ rw.

1. http://www.pld-linux.org/Machines/carme
--
Arkadiusz Mi¶kiewicz        PLD/Linux Team

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl