Tin (Ac) vs mutt (Th)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 29 Lip 2008, 18:01:59 CEST

On Tue, Jul 29, 2008 at 02:53:32PM +0200, Łukasz Głębicki wrote:

> W Fedorach mmdf.5 należy do tina. Jeżeli to Twój typ aby zostawić, to IMO
> powinno się wywalić z mutta mdf.5, bo nie wiem co miała by dawać zmiana
> nazwy (skąd user miałby wiedzieć o tym pliku)?

W Debianie ten manual jest w mutcie.

Podejrzewam, że zawartość obu kopii jest ta sama, bo do mutta został
nadesłany przez kogoś @tin.org.
Jeśli chodzi o treść - jako że jest to opis formatu skrzynki, to pasuje
bardziej do mutta.
Albo zrobić tak jak kiedyś z mbox(5) - przenieść do man-pages.
(swoją drogą jest rozjazd - podstawowy mbox(5) pochodzi z tina,
a polskie tłumaczenie jest dla wersji z qmaila)

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/