Plyta GA-K8NS i DMA

Kanedaaa Bohater kaneda w bohater.net
Czw, 5 Cze 2008, 17:40:06 CEST

On Thu, 5 Jun 2008, Tomasz Pala wrote:

> Pewnie nie próbowałeś dopisać do /etc/sysconfig/geninitrd?

Mam tam dopisane caly czas. Automatyczna instalacja z poldka generuje mi
initrd bez tegoz.

> Powtórzę: to NIE jest temat na TĘ grupę.

Hm. W przypadku jesli w paczce z kernelem brakuje patcha, ktory naprawia
obsluge DMA na tych plytach z tym chipsetem i uniemozliwia dzialanie DMA
to jak to nie jest temat na grupe Devel?

> Od tego masz just-install.

Myslalem, ze moze z wiekiem ludzie madrzeja, jak widac na przykladach, nie
bardzo...

> I chyba już kiedyś wspominałem, że masz zbyt długą sygnaturę?

Tak tak. Ja wspominalem, zebys sie Palowal. Nic sie widac w obu kwestiach
nie zmienilo...

--
[+] You can take our lives,but you will never take our Freedom - W.Wallace