Plyta GA-K8NS i DMA

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Czw, 5 Cze 2008, 17:53:24 CEST

> Hm. W przypadku jesli w paczce z kernelem brakuje patcha, ktory naprawia
> obsluge DMA na tych plytach z tym chipsetem i uniemozliwia dzialanie DMA
> to jak to nie jest temat na grupe Devel?

Bzdura. Piszesz, ze uzywasz ide-generic. On nie obsluguje DMA i zaden
patch tego nie naprawi. Uzyj dedykowanego sterwonika do swojego
kontrolera. Poniewaz bez ide-generic dostajesz kernel panic wnosze, ze
masz zbyt nowy chipset nvidii (nie pamietam modelu, nforce4? strzelam).
Jezeli mam racje to nawet jajko 2.6.25 go nie obsluguje. Konieczne
bedzie uzycie sterownika ze strony nvidii. Dopoki uzywasz ide-generic
nie masz szans na obsluge DMA.

M.