Plyta GA-K8NS i DMA

Michal Koziorowski mkoziorowski w gmail.com
Pią, 6 Cze 2008, 02:25:56 CEST

W dniu 5 czerwca 2008 17:53 użytkownik Marcin Krol <hawk w limanowa.net>
napisał:

> Poniewaz bez ide-generic dostajesz kernel panic wnosze, ze
> masz zbyt nowy chipset nvidii (nie pamietam modelu, nforce4? strzelam).
> Jezeli mam racje to nawet jajko 2.6.25 go nie obsluguje.

nforce4 działa bardzo dobrze. O ile pamiętam zarówno w ac jak i w th. Miałem
płytę na nforce4 ultra i mi działało idealnie. Po prostu moduł do jądra nie
jest załadowany i tyle.
Ale ni diabła nie przypomnę sobie jakie były. RescueCD chyba mi go poprawnie
ładował sam z siebie i wrzucał do /etc/mod...... (dawno nie używałem PLD)

W każdym razie chyba temat do zakończenia.

--
Michał Koziorowski
mkoziorowski w gmail.com