pld cvs -> hg (dawno temu jako cvs -> svn)

Bartosz Taudul wolf.pld w gmail.com
Pią, 6 Cze 2008, 18:01:22 CEST

On Fri, Jun 06, 2008 at 04:34:56PM +0200, Patryk Zawadzki wrote:
> Nie wiem, używam klienta, nigdy nie trzymałem własnego serwera.
To to samo przecież. :>

> Jak
> często jest repakowane na przykład drzewko kernela? Jeśli im dla
> przykładu wystarczy zrobić to raz do roku, to nam pewnie raz na 10 lat
> będzie aż nadto.
Nie, repozytorium rozrasta się bardzo szybko. Nie jest to wielki
problem, bo po przekroczeniu zdefiniowanego rozmiaru repakowanie
wykonywane jest automatycznie.

> do masowych - SVN obsługuje atomic commits i pozwala jednym poleceniem
> pobrać pakiet ze wszystkimi patchami w _pasujących_ _wersjach_, nawet
> jeśli nie były wcześniej otagowane.
Jest coś poza CVS-em co tak nie działa?

> Mercurial ma akurat najmniejsze pokrycie chyba z tej czwórki.
Mercurial obsysa (bo nie znam).

wolf
--
  Bartek   .