pld cvs -> hg (dawno temu jako cvs -> svn)

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Sob, 7 Cze 2008, 12:45:56 CEST

> Z punktu widzenia pracy nad pakietem rozdzielenie speca od źródeł nie ma
> sensu. Daruję sobie wymienianie zalet trzymania ich razem. Pytanie brzmi
> - czy wynikające z wieloletniego używania CVS-a przyzwyczajenie do
> grepowania wszystkich speców rzeczywiście jest dużo istotniejsze od
> korzyści wynikających z atomowych commitów speców i źródeł? Od biedy da
> się napisać skrypt generujący aktualnie istniejącą strukturę - tak samo
> jak w chwili obecnej obchodzimy krapowatość CVS-a używając skryptu
> builder.

BTW trzymania speca i zrodel razem: czy aby drzewko packages w naszym
CVS do tego wlasnie nie sluzy? Nie wiem jaki jest jego status i czy w
ogole jest aktualne, ale po to chyba zostalo stworzone?

W przypadku przejscia na cos innego niz CVS mozna by podobnie stworzyc
"plaskie" SPECS i SOURCES dla uzaleznionych od takiej formy ich
przetrzymywania.

IMO niezaleznie co wybierzemy i tak nie obejdzie sie bez trzymania specy
i zrodel w obu formach.

M.