poldek i wyłączenie suggests przy aktualizacji

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Sob, 7 Cze 2008, 12:53:19 CEST

Dnia 2008-06-07, sob o godzinie 10:06 +0200, Tomasz Pala pisze:

> zrobić:
>
> Ale do tego nie jest potrzebna znajomość odpowiedzi - ta odpowiedź
> egzystuje w obecnym stanie systemu, należy zapytać tylko o S, których
> wcześniej nie było w danym pakiecie (i które nie są już zainstalowane
> w systemie oczywiście).
Pozostając przy przykładowym unzip
Będę np. instalował mailcap, który ma sugerować unzip - jeżeli go mam w
systemie to nie ma problemu, ale co jeśli nie? Mogłem odrzucić unzipa
sugerowanego przy innym pakiecie, ale mogłem też nie widzieć tego
sugest, bo nic co go sugeruje nie instalowałem jeszcze... Odrzucając go
wcześniej przy czymś innym nie znaczy, że teraz go nie będę chciał...
IMO przy instalacji powinny być sugerowane wszystkie sugest
niezainstalowane w systemie, a przy upgrade tylko te, które nie są
zainstalowane i nie były jako sugest we wcześniejszej wersji
upgradowanego pakietu.
--
Pozdrawiam
Krystian T.