pld cvs -> hg (dawno temu jako cvs -> svn)

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pon, 16 Cze 2008, 12:10:52 CEST

2008/6/6 Paweł Sikora <pluto w agmk.net>:
> witam,
>
> kiedys wspominano na listach, ze glowna wada
> hierarchicznego upakowania pakietow w svn-ie
> bedzie brak plaskiego dostepu do modyfikacji/specy.
> zajrzalem wiec, jak wyglada pod tym katem
> system mercurial i jest imho akurat.

Panowie, zdecydujcie się na któryś z systemów i przenieśmy te pakiety
w końcu, bo inaczej będziemy do końca świata dyskutować nad wyższością
jednych świąt nad drugimi. Mi jest naprawdę wszystko jedno, na co,
byle daleko od CVS. Reszta też tylko stawia bierny opór w postaci
marudzenia.

--
Patryk Zawadzki
PLD Linux Distribution