pld cvs -> hg (dawno temu jako cvs -> svn)

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Pon, 16 Cze 2008, 12:20:44 CEST

16/6/2008, "Patryk Zawadzki" <patrys w pld-linux.org> napisał/a:

>Panowie, zdecydujcie się na któryś z systemów i przenieśmy
> te pakiety(...)

zalozmy, ze wezmiemy hg, pozostaje pytanie w jakiej formie
utrzymywac to wszystko. ideologicznie to pasuje jeden pakiet
per rozproszone repo, ale wtedy nie mamy dostepu do wszystkich
specy w plaski sposob (tak jak to opisalem w pierwszym mailu).
jesli wszystkie pakiety wsadzimy w jedno repo, to mamy plaskie
commitowalne linki do specy, przywoita hierarchie, ale z tego
rozproszenia robi sie taka semi centralizacja, ktora mi osobiscie
zbytnio nie przeszkadza. mam nadzieje, ze sie zrozumiale
wypisalem :)