pld cvs -> hg (dawno temu jako cvs -> svn)

Pon, 16 Cze 2008, 15:43:24 CEST

Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Mnie płaskie SPECS jest zbędne. Zawsze można grep blah git/*/*.spec puścić.
>
> Imo jeśli np. git to każdy pakiet jako osobne repo gita.

A da sie wtedy sciagnac _wszystkie_ spece i _tylko_ spece?
Np. zeby sprawdzic, ktore z dwu alternatywnych rozwiazan problemu X
wystepuje czesciej i gdzie nalezaloby dla ujednolicenia poprawic?

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 19 36