pld cvs -> hg (dawno temu jako cvs -> svn)

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Pon, 16 Cze 2008, 21:53:48 CEST

On Monday 16 June 2008, Jakub Bogusz wrote:

> Command line too long.

Upgradnij sie do >= bodaj 2.6.23 i problem zniknie (patrz carme jako
przykład).

> ile czasu, łącza i miejsca na lokalną kopię wymaga pociągnięcie oraz
> uaktualnienie wszystkich speców (+źródeł, jeśli się nie da ich
> oddzielić)?
>
> Jeżeli będzie to powiedzmy 2 razy więcej niż teraz - do przeżycia.
> Jeżeli 20 czy 100 - ENOWAY.
> Jako punkt odniesienia: SPECS + SPECS/CVS zajmuje mi ok. 85MB.
> cvs -z3 up po 512kb/s IIRC ok. 5-15 minut.
>
> Odnoście zastosowań płaskiego SPECS:
> - praca na samych specach, jak czyszczenie czy tłumaczenia

*/*.spec się nie da tu użyć?

> - zmiany masowe, unifikacja

jw.

> - grep -r (przy strukturze drzewiastej ze źródłami wymagany tak łatwo
>   się nie da, wymagany przynajmniej jednolinijkowiec z findem i więcej
>   czasu)

grep -r w SPECS?

> - pldnotify (jw)

Nie wiem w czym problem.

> Co do płaskiego SOURCES - bardzo mi nie zależy, ale już się przydawał
> przy masowych poprawkach w *.init, *.pam, *.desktop.
>
> Musi się dać odszukać wszystkie pliki .init czy .desktop bez ciągnięcia
> kilku GB po sieci.

Pojęcia nie mam w temacie czasu oraz GB. Nie da się tego sprawdzić bez
wykonania testowego repo i pobawienia się nim jakiś czas.

Dopiero to powinno być wyjściem do dalszych dyskusji.