[Th-test] ccsm i zależność od python-compizconfig

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pon, 23 Cze 2008, 08:10:24 CEST

Dnia poniedziałek, 23 czerwca 2008, Bart. napisał:
[...]
> Kto wie jak ten nasz compiz uruchomic w kde?
> Przydalaby sie jakas recepta :P
>
> Mi zawsze kde-window-decorator "wisi" i na cos czeka.

Mi się jakoś odpala (compiz ccp --replace & kde-window-decorador --replace
&), ale ciągle czekam na wersję, która nie będzie miała problemu z
przeżyciem suspendu oraz będzie w 100% poprawnie wstawać ze środowiskiem.
Na jednym laptopie nie ma szansy, żeby poprawnie obudzić komputer. A na obu
przeze mnie używanych są problemy z uruchomieniem KDE (to cię clipboard źle
odpali, to jeszcze jakaś inna aplikacja nie wstanie). Do tego na chipsecie
Intela i855GM nie chce toto pracować przy akceleracji EXA, tylko na starym
XAA. Traktuję to więc jako zabawkę i wodotrysk.