Re: [Th-test] ccsm i zależność od python-compizconfig

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 23 Cze 2008, 09:45:58 CEST

W dniu 23 czerwca 2008 08:10 użytkownik Łukasz Maśko
<ed w yen.ipipan.waw.pl> napisał:
> Dnia poniedziałek, 23 czerwca 2008, Bart. napisał:
> [...]
>
> Mi się jakoś odpala (compiz ccp --replace & kde-window-decorador --replace
> &), ale ciągle czekam na wersję, która nie będzie miała problemu z
> przeżyciem suspendu oraz będzie w 100% poprawnie wstawać ze środowiskiem.
> Na jednym laptopie nie ma szansy, żeby poprawnie obudzić komputer. A na obu
> przeze mnie używanych są problemy z uruchomieniem KDE (to cię clipboard źle
> odpali, to jeszcze jakaś inna aplikacja nie wstanie). Do tego na chipsecie
> [...]

Ja na i945GM nigdy problemu z compizem nie mialem, wstawal nawet po suspendzie.
Co innego ze obecnie compiz odszedl u mnie do lamusa, bo w kde 4.1beta
kwin sie juz tym zajmuje i mimo ze nie ma az tylu opcji co compiz, to
sa tam wszystkie opcje z ktorych i tak korzystam.