[Th-test] ccsm i zależność od python-compizconfig

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pon, 23 Cze 2008, 10:11:52 CEST

Dnia poniedziałek, 23 czerwca 2008, napisałeś:
[...]
> Zobaczcie kde4.
> Są wodotryski i co więcej działa i to całkiem stabilnie i bez wysiłku.

Bardzo chętnie. A da się toto zainstalować OBOK kde-3.5.9? Jeśli tak, mogę
poprosić o opis/hinty? Ewentualnie czy ktoś ma wystawione repozytorium z
kde4 z większą ilością pakietów niż to na serwerach PLD? Bo tam prawie nic
nie ma, a na własną kompilację czasu nie mam.