Re: [Th-test] ccsm i zależność od python-compizconfig

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 23 Cze 2008, 10:38:11 CEST

W dniu 23 czerwca 2008 10:11 użytkownik Łukasz Maśko
<ed w yen.ipipan.waw.pl> napisał:
> Dnia poniedziałek, 23 czerwca 2008, napisałeś:
> [...]
>
> Bardzo chętnie. A da się toto zainstalować OBOK kde-3.5.9? Jeśli tak, mogę
> poprosić o opis/hinty? Ewentualnie czy ktoś ma wystawione repozytorium z
> kde4 z większą ilością pakietów niż to na serwerach PLD? Bo tam prawie nic
> nie ma, a na własną kompilację czasu nie mam.

Well, tu sie klania brak komunikacji z Twojej strony :P
Nie obwiniam bron boze, ale szkoda ze w naszych kregach ci ktorzy na
IRCu nie siedza sa niedoinformowani... kolejny problem ktory jakos
trzeba rozwiazac bo 100 razy powtarzac kazdemu z osobna tez nie jest
fajne.

Ale juz nie marudze tylko odpowiadam.
Repozytorium jest, moje prywatne:

http://entermedia.pl/~shadzik/Titanium/

I teraz sprawa tego nieszczesnego kde3.
Nie, obecnie nie da sie miec obu. Staralismy sie jakos kde4 na to
przygotowac, ale nie ma sensu. W Th bedzie kde4 a kde3 pojdzie w
zapomnienie i w zwiazku z tym, starania by jedno dzialalo z drugim,
beda polegac na tym ze to kde3 trzeba bedzie odpowiednio poszatkowac,
poobcinac, wychowac - by umialo sie zachowywac z kde4.
Druga sprawa ze wszystkie wazniejsze aplikacje z kde3 sa juz sportowane na kde4.