[Th-test] ccsm i zależność od python-compizconfig

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pon, 23 Cze 2008, 10:47:00 CEST

Dnia poniedziałek, 23 czerwca 2008, Bartosz Świątek napisał:
[...]
> Well, tu sie klania brak komunikacji z Twojej strony :P
> Nie obwiniam bron boze, ale szkoda ze w naszych kregach ci ktorzy na
> IRCu nie siedza sa niedoinformowani... kolejny problem ktory jakos
> trzeba rozwiazac bo 100 razy powtarzac kazdemu z osobna tez nie jest
> fajne.

Ano, nie mam czasu/możliwości siedzieć na IRC-u :-(

> Ale juz nie marudze tylko odpowiadam.
> Repozytorium jest, moje prywatne:
>
> http://entermedia.pl/~shadzik/Titanium/

Titanium :-( Chyba jednak się przemogę i zrobię sobie w chroocie środowisko
do wybudowania tego kde4 na Th (o ile się buduje).

> I teraz sprawa tego nieszczesnego kde3.
> Nie, obecnie nie da sie miec obu. Staralismy sie jakos kde4 na to
> przygotowac, ale nie ma sensu. W Th bedzie kde4 a kde3 pojdzie w
> zapomnienie i w zwiazku z tym, starania by jedno dzialalo z drugim,
> beda polegac na tym ze to kde3 trzeba bedzie odpowiednio poszatkowac,
> poobcinac, wychowac - by umialo sie zachowywac z kde4.
> Druga sprawa ze wszystkie wazniejsze aplikacje z kde3 sa juz sportowane
> na kde4.

To jest słuszne podejście i się pod nim podpisuję :-) Oby jak najszybciej,
coby można było spokojnie zainstalować z ftp, a nie budować samemu ;-)