[Th-test] ccsm i zależność od python-compizconfig

Witek Firlej witek.firlej w gmail.com
Pon, 23 Cze 2008, 10:46:58 CEST

On Monday 23 of June 2008 10:11:52 Łukasz Maśko wrote:
> Dnia poniedziałek, 23 czerwca 2008, napisałeś:
> [...]
>
> Bardzo chętnie. A da się toto zainstalować OBOK kde-3.5.9?
Nie da się.
> Jeśli tak, mogę
> poprosić o opis/hinty? Ewentualnie czy ktoś ma wystawione repozytorium z
> kde4 z większą ilością pakietów niż to na serwerach PLD? Bo tam prawie nic
> nie ma, a na własną kompilację czasu nie mam.

http://forum.pld-
linux.org/viewtopic.php?t=4004&postdays=0&postorder=asc&start=0

wywalasz kde3

cp -a .kde .kde-backup
rm -r .kde
instalujesz kde4

odpalasz. Konfigurujesz :D - czesc konfigów mozna przenieść z kde3 - np portfele
z kdewallet

--
Witek Firlej
http://grizz.pl/ || http://galeria.firlej.org/