Re: Titanium i686 koncert życzeń.

Krzysztof Krakowiak krzysztof.krakowiak w gmail.com
Pon, 23 Cze 2008, 13:19:31 CEST

> Pewnie znalazłbym właściwszy adres.
pld-users, napewno nie pld-devel.
> Ten jednak nie wydaje mi się zły.
> Mam dychawicznego laptopa.
> Działa na nim titanium.
> I działa ładnie.
> Widzę, że raczej kde na topie, a ja używam xfce (czyli, ogólnie - gtk).
> Oprócz audacious wszystko śmiga (Illegal operation).
> Ponieważ do wyboru są inne odtwarzacze, to audacious mi nacią od pietruchy.
> Natomiast:
Na th dziala, ale polecam mpd + ncmpc(branch tradiaz, ma nawet
sciaganie tekstow z leolyrics)/mpc nie ma niczego lzejszego.
Oczywiscie klientow graficznych/www nie brakuje. A dzieki temu ze jest
zdemonizowany, jak potrzebujesz zatluc iksy muzyka nadal gra :D
> gg2 i/lub ekg2
Uzywam ekg2 0.1.1, i naprawde polecam, pelne wsparcie dla UTF-8 i
chodzi juz kolejny tydzien z rzedu(nawet pare tam rownolegle chodzi)
bez zadnego zwisu w screenie na pentium2, jest nie tylko lekkie, ale
liczba protokolow/konfiguralnoscia/wygoda interfejsu(jak sie
przyzwyczai) zaden inny, a szczegolnie graficzny klient(aczkolwiek
ekg2 ma plugin gtk2) nie dorowna. Ja korzystam z jabbera, i jedyne
czego brakuje, to troche lepsze wsparcie dla muca by sie przydalo,
oraz poprawa unikodu w pluginie aspella.
> gnumeric
> abiword
> gthumb
To tez jest w repo th, jezeli chodzi o xfce to ich odpowiednikiem
eog/gthumb jest risretto, ktore takze jest w repo.
> Mało nie chcę.
> Jeśli dostanę g..., to się nie obrażę.
> Na serwerze mam x64, a lap ma ledwie 10G dysku i trochę kaszle - sam nie
> pobuduję :(.
Zawsze mozesz w chroocie. Ja tak buduje pod th-i686 na moim th-athlon.
Moge wystawic paczki z wammu/ekg2, ale pod th(zreszta juz calkiem
sporo lezy od dawna na naszym repo na exroocie). Nie wiem czy paczki z
th u ciebie zadzialaja, ale jezeli chcesz takie rzadziej uzywane to
wybrales najgorsze PLD, ktore jest nie do konca oficjalne/ma slabe
wsparcie/ilosc paczek, juz nie mowiac o nieoficjalnych repozytoriach,
ktorych do th az sie roi.