[Th-test] ccsm i zależność od python-compizconfig

Grzegorz Sterniczuk grzegorz.sterniczuk w gmail.com
Pon, 23 Cze 2008, 11:00:14 CEST

Dnia 2008-06-23, pon o godzinie 10:38 +0200, Bartosz Świątek pisze:
> I teraz sprawa tego nieszczesnego kde3.
> Nie, obecnie nie da sie miec obu. Staralismy sie jakos kde4 na to
> przygotowac, ale nie ma sensu. W Th bedzie kde4 a kde3 pojdzie w
> zapomnienie i w zwiazku z tym, starania by jedno dzialalo z drugim,
> beda polegac na tym ze to kde3 trzeba bedzie odpowiednio poszatkowac,
> poobcinac, wychowac - by umialo sie zachowywac z kde4.

Ha a ja ostatnio swój domowy desktop upgrejdowałem z Ac do Th, ale skoro
tak to ja dziękuję (backupy Ac nadal mam). Większość wodotrysków z kde4
jest imho fee, jestem wielkim fanem kde3 na moim domowym desktopie i nie
mam zamiaru tego zmieniać. Bardzo mi się nie podoba taki rozwój spraw.

> Druga sprawa ze wszystkie wazniejsze aplikacje z kde3 sa juz sportowane na kde4.

Wygląd też? Da się ustawić kde4 tak aby wyglądało i działało jak kde3?

Trzecia sprawa to to, że w Ubuntu się da mieć kde3 i kde4, chyba czas
migrować na Ubuntu na domowym desktopie, a nie na nowe PLD.

--
Grzegorz Sterniczuk  grzegorz.sterniczuk w gmail.com