[Th-test] ccsm i zależność od python-compizconfig

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 23 Cze 2008, 11:32:15 CEST

On Mon, Jun 23, 2008 at 10:38:11 +0200, Bartosz Świątek wrote:

> przygotowac, ale nie ma sensu. W Th bedzie kde4 a kde3 pojdzie w
> zapomnienie

To od razu prośba/sugestia - nie kasować paczek z FTP, tylko przenieść
do supported (albo unsupported, jeśli semantyka dla kogoś jest ważna).
Bo później będzie tylko niepotrzebne wystawianie paczek, szukanie po
.poldek_cache i inne cyrki.

> Druga sprawa ze wszystkie wazniejsze aplikacje z kde3 sa juz sportowane na kde4.

Qt4 ma tę niemiłą wadę, że ma skopane filtry LCD, a dokładniej - ma
jakiś swój wewnętrzny filtr i leje prostym na to, co wybiera
(jakkolwiek, czy przy kompilacji czy obecnie przez fontconfig)
libXft/freetype/cairo. Ja używam LEGACY z hintingiem RGB, natomiast Qt4
najlepiej wyglądają u mnie z VRGB (przez skopany filtr, matrycę mam RGB).

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>