Re: [Th-test] ccsm i zależność od python-compizconfig

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 23 Cze 2008, 11:39:37 CEST

W dniu 23 czerwca 2008 11:32 użytkownik Tomasz Pala <gotar w polanet.pl> napisał:

> To od razu prośba/sugestia - nie kasować paczek z FTP, tylko przenieść
> do supported (albo unsupported, jeśli semantyka dla kogoś jest ważna).
> Bo później będzie tylko niepotrzebne wystawianie paczek, szukanie po
> .poldek_cache i inne cyrki.

Tak, co do tego nie ma raczej obaw, RM Th mam nadzieje jakos to
zalatwi zeby wilk byl syty i... wilk byl syty.
Natomiast tez nie ma sie co narazie ekscytowac tym co napisalem, bo
nastapi to dopiero jak wyjdzie stabilne kde 4.1. A i obecna struktura
paczek tez mi sie nie podoba tak do konca i jest troche do poprawienia
jeszcze (denerwuje mnie na przyklad nazewnictwo niektorych paczek, z
ktorego w ogole nie wynika z jakiego speca sie wziely - ja wiem z
jakiego bo to robie, ale jesli ktos caly czas tylko robil install
gotowych paczek i nagle chce se jakas przebudowac to nie wiadomo za
jakiego speca sie zlapac).