Titanium i686 koncert życzeń.

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Pon, 23 Cze 2008, 15:01:15 CEST

Krzysztof Krakowiak pisze:

> pld-users, napewno nie pld-devel.

> To tez jest w repo th, jezeli chodzi o xfce to ich odpowiednikiem
> eog/gthumb jest risretto, ktore takze jest w repo.

Eog nie obsługuje wielu aparatów raczej. A jak z risretto?

> Zawsze mozesz w chroocie. Ja tak buduje pod th-i686 na moim th-athlon.
> Moge wystawic paczki z wammu/ekg2, ale pod th(zreszta juz calkiem
> sporo lezy od dawna na naszym repo na exroocie). Nie wiem czy paczki z
> th u ciebie zadzialaja, ale jezeli chcesz takie rzadziej uzywane to
> wybrales najgorsze PLD, ktore jest nie do konca oficjalne/ma slabe
> wsparcie/ilosc paczek, juz nie mowiac o nieoficjalnych repozytoriach,
> ktorych do th az sie roi.
Hm. Potrzebowałem czegoś stabilnego (w miarę) i świeżego.

3 lata używałem kiedyś nesta, ale już mi się nie chce dziergać po
upgradeach.
W chroocie to nie na tym serwerze.
Może na desktopie, który mam na athlonie, ale tam już
jakaś fedora leży i nie chcę jej też zmieniać.
Zalety ekg2 znam.
Myślałem, że titanium też ma jakieś swoje builder-queue.
No i, że do developerów/builderów, to na devel właśnie.
Jeśli trzeba będzie, to gdzieś tam to środowisko do budowania sobie
ustawię, tylko, że dla kilku paczek nie chciało mi się.
--
WK