pld cvs -> hg (dawno temu jako cvs -> svn)

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pią, 27 Cze 2008, 21:24:52 CEST

On Thu, 26 June 2008 23:49:36 +0200, Jakub Bogusz wrote:

> [...]

Z całym szacunkiem, ale to pytanie nie ma sensu, bo...

> Nic nie mówię o builderach, tylko o możliwości przetestowania, czy to
> się nadaje do pracy z ogółem pakietów.

...to tak naprawdę nic innego jak dyskusja człowieka myślącego w kategoriach
 d y s t r y b u c j i , (czyli Ciebie) z detalistami, których wyobraźnia
kończy się na jednym, góra paru pojedyńczych specach... :-(

> Kilka pakietów na krzyż to można trzymać w czymkolwiek, problemu
> z wydajnością czy zasobami nie będzie.

No właśnie.

PS: Tak wiem, to nie mój interes. Już sobie idę, przepraszam...

--
Dariusz Laskowski  Coelho odnalazł kamień filozoficzny literatury:
darlas at post.pl  wystarczy pisać dowolne brednie, i od czasu do czasu