pld cvs -> hg (dawno temu jako cvs -> svn)

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pią, 27 Cze 2008, 21:40:08 CEST

2008/6/27 Dariusz Laskowski <darlas w post.pl>:
> Z całym szacunkiem, ale to pytanie nie ma sensu, bo...

Z całym szacunkiem, ale ta odpowiedź nie ma sensu. Bez bo.

> ...to tak naprawdę nic innego jak dyskusja człowieka myślącego w kategoriach
>  d y s t r y b u c j i , (czyli Ciebie) z detalistami, których wyobraźnia
> kończy się na jednym, góra paru pojedyńczych specach... :-(

Srutu-tutu. Pobrać wszystkie spece można za pomocą skryptu. Ile by to
czasu nie trwało, to jest to operacja niezbędna statystycznie jakiś
raz do roku.

> No właśnie.

Z "wydajnością:" git ma się lepiej niż cvs i svn. Używają go
kernelowcy do kontroli dużo większej społeczności niż PLD. Zasoby nie
są problemem, bo mirror repozytorium (czyli pełnoprawne nowe repo) git
może zrobić każdy.

> PS: Tak wiem, to nie mój interes. Już sobie idę, przepraszam...

Wynieś śmieci po drodze :)

--
Patryk Zawadzki
PLD Linux Distribution