pld cvs -> hg (dawno temu jako cvs -> svn)

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Sob, 28 Cze 2008, 02:40:40 CEST

2008/6/28 Tomasz Pala <gotar w polanet.pl>:

> Szczególnie jak robisz pldnotify perl*

Rzadko robię cokolwiek na foo*.spec poza grepem (bez czego akurat mogę
się obejść, tylko jestem leniwy). Nie bardzo widzę, w czym jest
problem z odpaleniem `pldnotify perl*/*.spec`, skoro i tak masz całego
perla pobranego.

--
Patryk Zawadzki
PLD Linux Distribution