pld cvs -> hg (dawno temu jako cvs -> svn)

Sob, 28 Cze 2008, 10:17:29 CEST

Patryk Zawadzki wrote:

> Rzadko robię cokolwiek na foo*.spec poza grepem (bez czego akurat mogę
> się obejść, tylko jestem leniwy). Nie bardzo widzę, w czym jest
> problem z odpaleniem `pldnotify perl*/*.spec`, skoro i tak masz całego
> perla pobranego.

W wylapaniu specow, ktore sie pojawily od ostatniej aktualizacji repo?
A moze to byc nawet kilkanascie/-dziesiat dziennie/tygodniowo/miesiecznie.

Dlatego chodzi o komende, ktora pozwoli sciagnac wszystkie _nowe_ spece
(lub przynajmniej wszystkie wg. okreslonego wzorca) w czasie porownywalnym
z "cd SPECS/; cvs up". Wystarczy porownywalnym, niekoniecznie krotszym.

Nie wiem, jak to daloby sie zrealizowac. Moze poprzez jakis automat po
stronie serwera, ktory by wykrywal nowe katalogi i umieszczal info o nich w
wyznaczonym miejscu?

Alternatywa byloby pewnie wrzucenie calego perlowego CPAN-a do jednego
katalogu.

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 19 36