pld cvs -> hg (dawno temu jako cvs -> svn)

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Sob, 28 Cze 2008, 16:35:06 CEST

On Sat, Jun 28, 2008 at 03:24:05PM +0200, Bartosz Taudul wrote:
> No i wystawiłem. Prawdę mówiąc, trochę się zdziwiłem wynikami.
> Potencjalnie może być trochę szybciej jakby się użyło git-protokołu,
> a nie http.
>
> git clone http://team.pld-linux.org/~wolf/git/coreutils.git  0,08s user 0,12s system 10% cpu 1,880 total
> cvs up -A coreutils.spec  0,12s user 0,01s system 3% cpu 3,696 total
>
> Oczywiście nie interesuje mnie czas user ani system, tylko kompletny
> czas oczekiwania na odpowiedź serwera, ściągnięcie danych itd.

Ile miejsca zajmie GIT dla wszystkich speców (stan na dzisiaj)?
Ile miejsca zajmuje CVS na serwerze?

Przewaga GIT nad CVS w jakości pracy nad projektem jest niepodważalna.
Proponuję w okresie przejściowym zostawić read-only SPECS.
Commity w GIT uaktualniałyby też SPECS (to jest do zrobienia).
Można zrobić, gdyby ktoś się bardzo upierał, commity w SPECS, tzn.
commit w SPECS robiłby commit w GIT, a ten dopiero robiłby
właściwy commit w SPECS (to też jest do zrobienia).

--
Witek