Paczki kernelowe i ich wersjonowanie

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Nie, 29 Cze 2008, 23:42:15 CEST

----- Message Text -----
Witam,

Kto mi powie jaki sens ma obecny sposób wersjonowania?

Zwykle do tej pory stosowałem instalację kerneli w ten sposób, że
wszystkie paczki kernelowe ręcznie instalowałem jak "-i". Jeżeli po
restarcie wszystko grało to odinstalowywałem stary kernel (a czasem go
zostawiałem, jezeli miałem ku temu powód).

Obecnie nie jest to możliwe, jeżeli kernel różni się tylko release...

Uprzedzając - nie mogę zrobić upgrade, bo mam kilka kerneli
zainstalowanych. Absolutnie nie chcę ich odinstalowywać. Force to też nie
jest rozwiązanie.