Paczki kernelowe i ich wersjonowanie

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pon, 30 Cze 2008, 12:56:22 CEST

Dnia poniedziałek, 30 czerwca 2008, Marcin Krol napisał:

> A czy choc raz skorzystales z KABI? Ja nie. I nie mam takiego zamiaru.
> Coz to za problem przebudowac te kilkanascie nawet paczek? W Tianium dla
> 7 kerneli trwa to gora kilka godzinek.

Nie chciałbym się mieszać w dyskusję, ale jako (głównie) użytkownik i tester
mogę podrzucić argument, że może nie jest problemem zbudowanie tych paczek,
ale patrząc, jak się to wszystko buduje, to CHYBA automatyka nie ma
możliwości automatycznego budowania wszystkich zależnych paczek - trzeba
podbić ich release (ręcznie?) i dopiero posłać na builder. Przy większych
zmianach (co zmienia KABI) trzeba to zrobić tak czy inaczej.

Oczywiście mogę nie mieć racji, w takim razie przepraszam :-)