mpt-status.spec - problem z kernel-headers

Paweł Zuzelski z w grabina.waw.pl
Pon, 10 Mar 2008, 16:02:23 CET

Witam,

coś jest nie dokońca w porządku z mpt-status.spec:

spec do kompilacji wymaga kilku plików z nagłówków jądra. Te pliki są
załączone do pakietu, problem w tym, że nie ma wśród nich wymaganego pliku
linux/compiler.h.

W załączniku patch, który poprawia speca na tyle, że ten się kompiluje, nie
wiem jednak, czy to jest eleganckie rozwiÄ…zanie.

PS.:
Czy jeżeli wysyłam poprawkę do speca, powinienem podbić "Release", czy to jest
rola osoby, która (jeśli uzna za stosowne (-: ) będzie wrzucać poprawkę do
CVSa?

--
Pozdrawiam
Paweł Zuzelski