mpt-status.spec - problem z kernel-headers

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Pon, 10 Mar 2008, 16:58:09 CET

Mniej wiecej Mon, Mar 10, 2008 at 04:02:23PM +0100, zainteresowany Paweł Zuzelski rzekl:
> Witam,
>
> coś jest nie dokońca w porządku z mpt-status.spec:
>
> spec do kompilacji wymaga kilku plików z nagłówków jądra. Te pliki są
> załączone do pakietu, problem w tym, że nie ma wśród nich wymaganego pliku
> linux/compiler.h.
>
> W załączniku patch, który poprawia speca na tyle, że ten się kompiluje, nie
> wiem jednak, czy to jest eleganckie rozwiązanie.

Nie jest, compiler.h był (i powinien być) brany z linux-libc-headers, a
nie bezpośrednio nagłówków jądra. W starszych llh plik ten był pusty, w
nowszych po prostu go nie ma. Poprawiłem.

Ale dzięki za starania :)
Przy okazji - jakbyś podawał więcej szczegółów nt systemu, na którym
kompilujesz byłoby łatwiej.

> PS.:
> Czy jeżeli wysyłam poprawkę do speca, powinienem podbić "Release", czy to jest
> rola osoby, która (jeśli uzna za stosowne (-: ) będzie wrzucać poprawkę do
> CVSa?

Jeśli uznasz taką zmianę za stosowną - tak. Będzie to informacja dla
osoby wrzucającej, najwyżej nie zmieni.

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%