Gnome 2.22 - kiedy?

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Nie, 16 Mar 2008, 07:49:37 CET

Dnia 2008-03-13, czw o godzinie 18:37 +0100, Dariusz Laskowski pisze:
[...]
> Wczoraj instalowałem z Th Test i... na razie kłopotów brak.

install -F gnome*

Chyba coś mi zapomniał upgradnąć - zostawił gail i at-spi w starej
wersji, nie mam pojęcia czy taka kombinacja by działała bo miałem
zainstalowane z justdb. Na wszelki wypadek dodałem z palca. Dodatkowo
zostały mi stare zenity, metacity, gedit2 i yelp...

Na razie działa bardo ładnie - jutro następna maszynka do aktualizacji,
jakby coś jeszcze ważnego wyskoczyło (np. z dystrybucyjną Orką) to
napiszę.

ethanak