Gnome 2.22 - kiedy?

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Pon, 17 Mar 2008, 15:05:28 CET

Dnia 2008-03-16, nie o godzinie 07:49 +0100, Bohdan R. Rau pisze:
[...]
> jakby coś jeszcze ważnego wyskoczyło (np. z dystrybucyjną Orką) to
> napiszę.

Drobiazg ale z gatunku upierdliwych:

Wyłączenie niewątpliwie przydatnej funkcji "użyj klawiatury do
sterowania wskaźnikiem myszy" wcale nie powoduje wyłączenia (konieczny
jest restart Gnoma). Efekt - w Orce brak funkcji "czytaj wszystko", brak
"flat review". W dodatku funkcja włącza się bez pytania, co u osoby
słabiej widzącej (która nie zauważy przesuwającego się myszaka) może
doprowadzić do przekonania że coś jest nie tak ze screenreaderem... sam
na początku zgłupiałem jak chciałem sobie wiadomości poczytać i zacząłem
sobie klawisze przedefiniowywać :)

Nie wiecie czy to taka ogólna uroda nowego Gnome czy tylko naszego?

Przy okazji w scenariuszu:

a) instalacja atk/gail/at-spi (pozbycie się wersji z SVN Gnome)
b) instalacja Orki

Orca doinstalowuje sobie python-atspi, co jej wcale nie przeszkadza w
niedziałaniu (wywala błąd Pythona). Orca zassana z Gnome działa
normalnie. Pomaga oczywiście upgrade całego Gnome - nie znam się na tych
ichnich gnomianych zależnościach, ale jakieś wymagania co do wersji
pewnie powinna mieć?

ethanak