sparc optflags

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Nie, 16 Mar 2008, 17:19:17 CET

On Sun, Mar 16, 2008 at 10:54:44AM +0100, Tomasz Mateja wrote:
> Kto z Was używa PLD na czymś poniżej UltraSPARC??
hm..
mam jedną maszynkę w kącie serwerowni:
[undefine w athena ~]$ uname -a; uptime; egrep -i "CPU|bogo" /proc/cpuinfo
Linux athena 2.4.20 #1 Wed May 7 17:44:59 CEST 2003 sparc
Texas_Instruments,_Inc._-_MicroSparc unknown PLD Linux
 18:49:49 up 30 days, 23:54,  1 user,  load average: 0.08, 0.03, 0.01
cpu             : Texas Instruments, Inc. - MicroSparc
ncpus probed    : 1
ncpus active    : 1
BogoMips        : 49.66

Aczkolwiek toto raczej jako ciekawostka stoi i się kurzy. TH tam stawiać
nie mam najmniejszego zamiaru ;)

> Proponuję małą rewolucję w TH - sparc64 port nigdy nie będzie kompletny
> bo wiele rzeczy nie zostało przeportowanych. Dla sparc32 wiele rzeczy
> działa tylko optymalizacja u nas jest żadna. Proponuje AC dla
> użytkowników sparc v7 (o ile tacy jeszcze są) a w TH najchętniej
> widziałbym -mv8plus które daje 64bitowe rejestry - wlasnie próbuje
> zbudować xine-lib i odkrylem ze jest jeszcze -mvis które jest mniej
> więcej odpowiednikiem mmx. Używam mojej ultry jako desktop więc mnie
> zależy :-)
hm...
a to wogóle w th jest port sparca? ;)
Do tej pory słyszałem że nie ma i nie jest planowany... Skąd można toto
ściągnąć/są jakieś buildery albo cusik?

W każdym razie:
undefine: +1
;)