sparc optflags

Tomasz Mateja tommat w pimpek.one.pl
Nie, 16 Mar 2008, 18:43:36 CET

Andrzej 'The Undefined' Dopierała napisał(a):

> hm..
> mam jedną maszynkę w kącie serwerowni:
> [undefine w athena ~]$ uname -a; uptime; egrep -i "CPU|bogo" /proc/cpuinfo
> Linux athena 2.4.20 #1 Wed May 7 17:44:59 CEST 2003 sparc
> Texas_Instruments,_Inc._-_MicroSparc unknown PLD Linux
>  18:49:49 up 30 days, 23:54,  1 user,  load average: 0.08, 0.03, 0.01
> cpu             : Texas Instruments, Inc. - MicroSparc
> ncpus probed    : 1
> ncpus active    : 1
> BogoMips        : 49.66
>
> Aczkolwiek toto raczej jako ciekawostka stoi i się kurzy. TH tam stawiać
> [...]
Akurat zdaje się że to Ultra jest :)
http://www.faqs.org/docs/Linux-HOWTO/SPARC-HOWTO.html#ss2.3

> hm...
> a to wogóle w th jest port sparca? ;)
> Do tej pory słyszałem że nie ma i nie jest planowany... Skąd można toto
> ściągnąć/są jakieś buildery albo cusik?

No oficjalnie nie ma :-) a nieoficjalnie:
http://pldsparc.alivecd.org/
sporo paczek nie jest przetestowanych tak że zapraszam do testów.
Buildera też nie ma bo nie potrafię postawić a z mikrodokumentacji i
źródeł nie mam czasu sie naumieć.
Jakby był kto chętny pokazać to na pewno byłoby więcej i lepiej :)

Pozdrawiam.

--
T.