Projekty PLD w CVS i SVN

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Nie, 23 Mar 2008, 21:51:20 CET

Dnia 2008-03-23, nie o godzinie 21:24 +0100, Andrzej Krzysztofowicz
pisze:

> 1. Jasne. A automatyka builderowa grzecznie to przeczyta.
> 2. Jasne. A ktos inny sie nie zgodzi i odwoci przeniesienie.
>
> Umiesz zrobic szybka zmiane jednoczesnie w 100-1000 specach w svn? Napisz
> jak, a moze przekonasz innych.

Pomijając błąd wynikający z mojej znajomości...
Zrozumiałem, że chodzi o informację dla developerów, że dany projekt
JEST JUŻ rozwijany w svn i nie ma sensu commitować zmiany do cvs dla
tych projektów...
@Patryk
> Nie prościej przenieść te projekty do Attic albo do jakiegoś katalogu
> "archived?"
To dla odmiany może rodzić przypadki, że ktoś nie widząc speca dla
czegoś będzie robił nowy...
--
Krystian