Projekty PLD w CVS i SVN

Nie, 23 Mar 2008, 22:02:11 CET

Krystian Tomczyk wrote:
> [...]
                          ^^^^^^^^^

> Pomijając błąd wynikający z mojej znajomości...
> Zrozumiałem, że chodzi o informację dla developerów, że dany projekt
> JEST JUŻ rozwijany w svn i nie ma sensu commitować zmiany do cvs dla
> tych projektów...

Mowimy o projektach rozwijanych jako calosc w PLD, czy o specach?
Bo ja pisze o tym drugin.

> @Patryk
> To dla odmiany może rodzić przypadki, że ktoś nie widząc speca dla
> czegoś będzie robił nowy...

Wrocmy do realiow: spece nie moga byc troche tu, a troche gdzie indziej.
Automatyka sobie z tym nie poradzi. I druga moja uwaga jest aktualna (mass
commity). Jak przenosic to wszystkie.

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 19 36