java-sun-1.6.0.04 a eclipse

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Sob, 29 Mar 2008, 17:17:34 CET

Eclipse systematycznie crashuje z javÄ… w wersji *.04 downgrade do *.03
załatwia sprawę. Znalazłem też podobny bugreport[1] dla Ubuntu. Najważniejszy
dla mnie był komentarz[2] mówiący o tym, że dla wszystkich maszyn (całych
trzech;)) ktĂłrych uĹĽywa wersja *.04 crashuje natomiast *.03 nie.

Aha ja wywołałem ten crash robiąc ze 2-4 zapisy edytowanego pliku. Nie ma
znaczenia czy nasz eclips czy binarka ze strony.

Log z konsoli:
#
# An unexpected error has been detected by Java Runtime Environment:
#
#  SIGSEGV (0xb) at pc=0x00002ab6f9bbd22a, pid=14483, tid=1082333520
#
# Java VM: Java HotSpot(TM) 64-Bit Server VM (10.0-b19 mixed mode linux-amd64)
# Problematic frame:
# V  [libjvm.so+0x1f122a]
#
# An error report file with more information is saved as:
# /tmp/hs_err_pid14483.log
#
# If you would like to submit a bug report, please visit:
#   http://java.sun.com/webapps/bugreport/crash.jsp
# The crash happened outside the Java Virtual Machine in native code.
# See problematic frame for where to report the bug.
#

Czy ktoś może potwierdzić, że działa/nie działa mu eclips z najnowszą javą?
Tylko proszę w niej coś porobić ze 2 minuty... pozapisywać parę/parenaście
razy plik.

Udostępniam też spec'a[3] z javą w wersji *.03 dla tych co chcieliby sprawdzić
czy faktycznie działa na starszej (ostatnia rewizja
auto-th-java-sun-1_6_0_03-7 ze starÄ… wersjÄ… jest trochÄ™ spsusta).

[1] https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/eclipse/+bug/199073
[2] https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/eclipse/+bug/199073/comments/12
[3] http://kamil.klecza.pl/pld/java-sun.spec

p.s. Kurna ile ja czasu straciłem na reinstalacjach eclipsa, workspace'a itp.
a tu się okazuje, że wystarczyło downgrade javy zrobić:/

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic